۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

بسته‌بندی، ابزاری حیاتی در بازاریابی

به تعبیر برخی کارشناسان، بسته‌بندی فرزندخوانده‌ای برای بازاریابی محسوب می‌شود. امروزه، مدیران با شناسایی ارزش بسته‌بندی و نقش حیاتی آن در جلب نظر مشتری از طریق ایجاد ارتباط با خریداران در آخرین نقطه از زنجیره تامین یعنی محل فروش، به دنبال آن هستند تا با ایجاد ارتباط مستقیم با خریدار، بر وی تاثیر بگذارند. اساسی‌ترین معیارها برای کارایی در بسته‌بندی عبارتند از:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

بازاریابی و چشم‌اندازی جدید در قرن 21

یکی از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین دغدغه‌ کسب‌و‌کارهای نوظهور رقابت با شرکت‌های بزرگ در بازارهای جهانی است که اگر راهبردهای ویژه‌ای در حوزه تکنولوژی و روش‌های مدیریتی در دستور کار خود قرار ندهند توان رقابت را در عرصه تجارت از دست داده و قبل از اینکه توانایی مطرح شدن در حوزه فعالیتی خود را داشته باشند محو خواهند شد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که شرکت‌های نوظهور را از پای در‌می‌آیند نادیده گرفتن نیازهای مشتریان در فضایی است که رقابت به شکل کشنده در جریان است. این شرکت‌ها علاوه بر تلاش برای رفع نیازهای مشتریان، باید مسیرهایی را شناسایی کنند که در کمترین زمان ممکن محصولات تولیدی خود را به مصرف‌کنندگان تحویل دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

فروش به روش خود

می خوام راجع به فروش به روش خود حرف بزنم

یعنی چی؟!!


اصلا به قواعد کاری نداشته باشید دانستن قواعد خوبه و اینکه آموزش ببینیم و همش در حال آموزش باشیم این خیلی عالیه ولی یه مسئله مهم که اکثر ماها دوست داریم که شبیه فرد دیگری عمل کنیم این خوب نیست

شما روشها رو یاد و آموزش ببینید و با روش و فکر خودتون پیش برید اصلا هم به این فکر نکنید که جواب نمیده بعد از 10 بار دیدن مشتری دیگه متوجه این تغییر میشید.

پس به روش خودمون عمل کنیم و به روش خودمون بفروشیم...


مواظب انرژیتون باشید.

م.ر.خسروی پی.چ.ع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

امانتی که بازاریابان بر دوش دارند

بازاریابان مسئول کشف آنچه مصرف‌کنندگان می‌خواهند و برآورده‌سازی و در دسترس قرار دادن آن نوع کالا یا خدماتی که مشتریان نیاز آن را احساس می‌کنند. هستند در فضای کسب‌و‌کار افرادی می‌توانند سود زیادی را از طریق فروش محصولات به مشتریان نصیب شرکت خویش سازند که در کمترین زمان ممکن خواسته‌های مصرف‌کنندگان را شناسایی و در جست‌وجوی نزدیک‌ترین مسیر برای فروش آن باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

نقش شخص کارآفرین در بازاریابی

مفهوم نوظهوری باعنوان بازاریابی کارآفرینانه وجود دارد که سعی می‌کنیم در این متن به این عنوان پرداخته و با پیشنهاد چارچوبی منطقی و فرآیندگرا، شیوه سامان‌دهی فعالیت‌های بازاریابی را در بنگاه‌های کارآفرین تشریح کنیم. فرد کارآفرین کارکردی قوام یافته در بازاریابی این قبیل‌ بنگاه‌ها را در پیش می‌گیرد و با بهره‌گیری از توانایی‌های فردی خود، تجارب و تکنیک‌های کاری، قوه‌ شهود و ادراکات شخصی، سرعت و دقت عمل در کنار پایبندی به اصول اخلاقی در بازار سعی در کسب‌ سود بیشتر و ارائه ارزشی بالاتر نسبت به سایر رقبا برای مشتریان اولیه و ثانویه خود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

چرا نمیفروشیم؟

بنام خدا

خدایا شکرت

سلام حالتون عالیه باشه آمین.

امروز می خوام بابت بازاریابی و فروش صحبت کنم.

من عاشق بازاریابی و فروش هستم و از همه مهم تر آموزش دیدن در این زمینه،بعضی از سازمان ها یا شرکت ها خوب برای محصولشون نیاز به بازاریابی و فروش دارند این یک مهم هست.

ولی

از این غافل میشند که باید همیشه بهترین باشند خوب حالا یعنی چی!!؟؟ یعنی اینکه نه زیادروی کنند در رابطه با جواب دهی و نه زیاده روی در سخت گیری

مدیریت از قسمت فروش توقع فروش دارد ولی این بخشی از مسولیت به تیم در مجموعه برمیگرده،بازاریاب فروشنده یا کارشناس برای معرفی و پرزنت در دفتر همکار(مشتری) حضور پیدا میکنه و همکار درخواست ، انتقاد ، شکایت خود را مطرح میکند آیا به این مسئله رسیدگی میشه؟

آیا واقعا ما دوست داریم جزو بهترینها باشیم یا فقط بازی درمی آریم؟

خواهشا برای فروش نرفتن محصولات تمام اشاره ها به واحد فروش و کارشناسانتان نباشد.

کارشناسان فقط نیمی از راه هستند.

ما یک مجموعه هستیم.


عاشق انرژی مثبتهاتون هستم.

مواظب انرژیهاتون باشید.

م.ر.خسروی پی.ع.چ

RPN.CO,ODM.CO EBL.CO

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

رایان پرتو نگار-تولید کننده نرم افزارهای پزشکی

شرکت رایاوران توسعه (سهامی خاص) به عنوان اولین طراح و مجری نرم افزارهای مدیریت پزشکی تحت ویندوز با هدف استفاده بهینه از فناوری اطلاعات در مراکز پزشکی, از سال1374 فعالیت خود را در کشور آغاز کرد.
فعالیتهای این شرکت در زمینه طراحی و تولید سیستم های اطلاعات مدیریت پزشکی اعم از بیمارستانی, کلینیکی, پاراکلینیکی و پیاده سازی و اجرای این سیستم ها در محیط پزشکی متمرکز بوده است.
پیشینه فعالیتها و گسترة خدمات این شرکت برای جامعه پزشکی کشور به ویژه متخصصان رادیولوژی امری شناخته شده است؛ اما آنچه تازگی دارد رویکرد آینده‌نگر و تحول‌گرا در این مجموعه است.
اینک پس از یک دهه فعالیت موفق در پاسخگویی به نیازهای نرم افزاری مدیریت مراکز پزشکی کشور, افتخار داریم نویدبخش گامی بلند در این عرصه باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده