۲۶ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

یلدا


شب یلداتون مبارک.

پر انرژی، تن سالم، شادی، ثروت، لب خندون میخوام براتون.

تمام لحظه هاتون پر از نگاه خدا.


ODMSEVEN@

SHOPODMCO@

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

چکار کنم که بیشتر بفروشم!

1.از 10 دقیقه اول تایم بعد از ناهار برای تماس با مشتریان احتمالی استفاده کنید.

2.با تمام مشتریانی که قبلا از شما خرید کرده اند و به خاطر دلایلی است که مدت ها با آن ها تماس نداشته اید، تماس بگیرید.

3.قانون کائنات را جدی بگیرید؛ هر احساس و رفتاری داشته باشید مشتری احساسش میکنه ، پس مراقبه رفتارمان باشیم.

4.مطمئن شوید حداقل دوبار در طول فواصل خرید هر مشتری با او صحبت کرده اید. مثلا اگر مشتری هر 9 ماه یکبار خرید می کند مطمئن شوید ماهی یکبار با او صحبت کرده اید.

5.قبل از ترک محل کار یک تماس دیگر داشته باشید.

6.با مشتریانی که به ندرت در دسترس هستند در ساعات مختلف روز و روزهای مختلف هفته تماس داشته باشید.

7.به انتقادات و پیشنهادات و حرف های مشتریان اهمیت بدیم فراموش نکنیم که شریک تجاری یکدیگر هستیم.

8.باید طوری رفتار و عمل کنیم که توقعات بی مورد ایجاد نشود و رابطه موثر حفظ شود.

9.با مشتریانی که به هر دلیلی محصول یا محصولات مجموعه را با محصولات همکارانمان تعویض کرده اند ارتباطمان را حفظ کنیم و ماهی دو بار تماس داشته باشیم به هر بهانه ای.

10.بعد از هر خرید یا قرارداد با شریک تجاریتان ( مشتری ) دست دهید و تشکر کنید و تبریک بگویید که جزو خانواده مجموعه شده اند. قدردانی به موقع .

11.از همه مهم تر که به گفته های کارشناسان فروشتان اهمیت بدید چون آنان هستند که با شریک تجاریتان مستقیما در ارتباط هستند و دقدقه هایشان را میدانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

زندگی بدون حد و مرز


#زندگی بدون #حد و #مرز

از من بارها این سوال را پرسیده اند که نیک تو چطور می توانی این قدر #خوشحال و #پرانرژی باشی؟ تو هم حتما #مشکلات خاص خود را داری.
من بلافاصله این جواب را می دهم :

من #خوشبختی را زمانی پیدا کردم وقتی متوجه شدم که همان قدر که #ناقص هستم همان اندازه هم می توانم #نیک_وی_آچیچ ایده آل باشم. من مخلوق #خدا هستم و مشیت و حکمت او بر این اساس بود که اینگونه خلق شوم و این نو خلقت من به این معنا نیست که جایی برای زندگی و پیشرفت ندارم و به خاطر همین #تلاش میکنم تا بهترین نقش خود را برای این #دنیا و #خالق خود ایفا کنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

تصفیه هوا-اکتیوتک

تکنولوژی RCI اکتیوتک کاری را انجام می دهد که هیچ سیستم تصفیه هوای معمولی قادر به انجام آن نیست: کنترل مداوم ذرات ریز معلق در هوا، باکتری های موجود در هوا، VOCها و عوامل بیماری زای روی سطوح، بصورت ایمن و اقتصادی.


محصولات/product

content/چرا-اکتیوتک


افتخار همکاری و فروش بر عهده ما می باشد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

صبح بخیر



odmseven@

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

برخی از بزرگترین هک های تاریخ

Yahoo

جدیدترین حمله گسترده که در فضای مجازی سرو صدای بسیاری به پا کرد همین یاهو بود. البته این اتفاق سه سال پیش افتاده بود و یاهو اکنون اعلام کرده که در سال 2012 به سرویس های این شرکت حمله شده است.

به دنبال این اتفاق اطلاعات شخصی حدود 500 میلیون کاربر اعم از نام کاربردی، پسوردهای  رمزگذاری شده و آدرس ایمیل هایشان به سرقت رفته است. یاهو به دنبال این اتفاق از همه کاربرانش خواست که رمزهای عبور حساب های خود را تغییر دهند. این موضوع زمانی اتفاق افتاد که همه جا سخن از فروش 4.8 میلیاردی یاهو به واریزن بود که بی شک این اتفاق بر این موضوع بی تاثیر نخواهد بود.

Linkedin

یکی دیگر از حمله های اینترنتی تکان دهنده، هک لینکدین بود که گزارش آن حدود یک ماه پیش از هک مای اسپیس منتشر شد. هک لینکدین برای نخستین بار در سال 2012 صورت گرفت که باعث شد اطلاعات بیش از 6 میلیون حساب کاربری از اعضای این شبکه به سرقت برود. حال اخیرا اعلام شد که یک هکر روس که ظاهرا همان هکر گذشته است اطلاعات کاربری 117 میلیون نفر از اعضای Linkedin را سرقت کرده و با قیمت 2200 دلار بفروش گذاشته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

9 نکته ای که افراد موفق به آن عمل می کنند

1.پیش از شروع هر کاری، همیشه در مورد مخاطبان خود فکر کنید.

بسیاری از افراد مشغول در حوزه سرگرمی با یک سبک خاص کار خود را شروع می کنند. در ابتدا باید مطمئن شویم که اعضای اصلی گروه از هویت پروژه بطور کامل آگاه شده باشند. این چیزی است که ما تجربه کرده ایم و از آن برای ساخت شرکت خود استفاده نموده ایم. بدین وسیله می توان علاوه بر آگاهی از نحوه شروع کار، مسیر پیش رو را مشخص نمود. بعد از آن درباره چیزی که مخاطب قرار است از محصول استفاده کند و احساسات او بحث می کنیم. این میتواند تنها لذت بردن از آن باشد یا به تغییر فرهنگ او منجر شود، اما موضوعی که اهمیت دارد این است که پروژه ما حرکتی مردمی ایجاد می کند و سبک زندگی آن ها را تغییر می دهد.

2.به تجارت خود به عنوان موجودیت مستقل در زندگی نگاه کنید.

به عنوان یک کارآفرین ، معتقدیم که تجارت در زندگی تاثیر بسزایی دارد، اما رویکرد بهتر این است که برای بهبود کسب و کار و رشد و بالندگی آن باید به عنوان موضوع مجزایی در زندگی خود به شغل مان توجه داشته باشیم. زمانی که شما به اندازه کافی تلاش و مدیریت خود را بکار بگیرید به دنبال بهترین روش ها برای مسایل خود باشید، جدای از پیشینه کسب و کار خود، نیروی بزرگی را برای آن تامین خواهید کرد.


odmseven@

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده