۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

ابزار آمیخته بازاریابی ( ۴p بازاریابی) چیست؟

ابزار آمیخته بازاریابی، ابزاری قدرتمند است که اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق آن استراتژی‌های محصول یا خدمت خود را تهیه و تدوین می‌کنند.


تعریف بازاریابی چیست؟ بسیاری از کسانی که با این علم آشنا هستند در آغاز کار با چنین تعریفی آشنا می‌شوند: «قرار دادن محصول مناسب با قیمتی مناسب در زمان و مکان مناسب.»


به این ترتیب احتمالا بازاریابی کار ساده‌ای است! کافی است محصولی برای عرضه، گروهی از افراد نیازمند به این محصول، محل مناسبی برای عرضه و قیمتی مناسب با توجه به ارزش محصول داشته باشید. البته ممکن است در بعضی مواقع محدود، موضوع به همین آسانی باشد، اما در دنیای واقعی شناسایی نیازهای واقعی مشتریان، محل عرضه و نحوه قیمت‌گذاری مناسب برای مشتری در یک زمان مشخص، می‌تواند کار بسیار دشواری باشد. اگر فقط در یکی از این عناصر دچار اشتباه شوید، ممکن است اتفاقات خنده‌آوری در کسب‌وکار به وجود آید. ابزار آمیخته بازاریابی، روش مناسبی برای برنامه‌ریزی بازاریابی بر روی محصول یا خدمت است و به شما کمک خواهد کرد از بروز چنین اشتباهاتی جلوگیری کنید.


متن کامل کلیک فرمایید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

دوره آموزشی


در زمان حال مدیریت زمان یکی از ابزارهای مهم زندگی و کسب و کار است.

پس برای آموزش دیدن و پیشرفت و موفقیت فردی از متدهای نوین استفاده کنیم حتا در زمان سفر.

فقط کافیست بِ سایت مرکز توسعه آموزش مجازی پارس وارد بشید و دوره های باب سلیقه خود را انتخاب کنید و از آموزش دیدن بّ سبک خود لذت ببرید.


برای ثبت نام با کد معرف 13673 ثبت نام بفرمایید و یک موفقیت برای خود رقم بزنید.


عاشقتونم همیشه شاد و پرانرژی باشید و در حال آموزش دیدن.


تمام لحظه هاتون پراز نگاه خدا.

ارادتمند توپولوفروشنده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

ندای درون

#انگیزشی
⁣به ندای درونیتان گوش دهید
زندگی، یا سفری پرمخاطره است
یا هیچ چیز نیست. هیچوقت نمی‌توانیم با ادامه کارهایی که همیشه می‌کنیم، به چیزی تبدیل شویم که می‌خواهیم. تصمیم بگیرید که به ندای درونیتان گوش دهید نه نقطه‌نظرات بقیه آدمها...
همان کاری را بکنید که ته قلبتان مطمئن هستید درست است راه، راه خودتان است. ممکن است بقیه در این مسیر با شما همراه شوند 
اما هیچکس نمی‌تواند این راه را بجای شما بپیماید و یادتان نرود که قدردان همه روزهای زندگیتان باشید. روزهای خوب شما را غرق در خوشبختی می‌کنند و روزهای بد تجربه‌تان را بالا می‌برند و بدترین روزها بهترین درس‌ها را به شما می‌دهند.



🏅🏅🌹🌹



#توپولوفروشنده | #متخصص_انگیزش | #فروش | #بازاریابی | #خدا | #باور | #قدرت_درون


@ODMTSM7 🆔

mrkhosravipey7.blog.ir 💻



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده