بنام خدا

خدایا شکرت

سلام حالتون عالیه باشه آمین.

امروز می خوام بابت بازاریابی و فروش صحبت کنم.

من عاشق بازاریابی و فروش هستم و از همه مهم تر آموزش دیدن در این زمینه،بعضی از سازمان ها یا شرکت ها خوب برای محصولشون نیاز به بازاریابی و فروش دارند این یک مهم هست.

ولی

از این غافل میشند که باید همیشه بهترین باشند خوب حالا یعنی چی!!؟؟ یعنی اینکه نه زیادروی کنند در رابطه با جواب دهی و نه زیاده روی در سخت گیری

مدیریت از قسمت فروش توقع فروش دارد ولی این بخشی از مسولیت به تیم در مجموعه برمیگرده،بازاریاب فروشنده یا کارشناس برای معرفی و پرزنت در دفتر همکار(مشتری) حضور پیدا میکنه و همکار درخواست ، انتقاد ، شکایت خود را مطرح میکند آیا به این مسئله رسیدگی میشه؟

آیا واقعا ما دوست داریم جزو بهترینها باشیم یا فقط بازی درمی آریم؟

خواهشا برای فروش نرفتن محصولات تمام اشاره ها به واحد فروش و کارشناسانتان نباشد.

کارشناسان فقط نیمی از راه هستند.

ما یک مجموعه هستیم.


عاشق انرژی مثبتهاتون هستم.

مواظب انرژیهاتون باشید.

م.ر.خسروی پی.ع.چ

RPN.CO,ODM.CO EBL.CO