۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

هفت قانون فروش موفق چهارم

برگرفته از کتاب: ساخت کسب و کار فوق‌العاده برایان تریسی

قانون چهارم: ارائه متقاعد‌کننده


ارائه همان چیزی است که منجر به فروش واقعی می‌شود. در فرایند فروش می‌توانید اشتباهات زیادی مرتکب شوید، اما کیفیت ارائه ، تعیین‌کننده خرید یا عدم خرید مشتری است.


بهترین روش فروش، نشان دادن ، توضیح دادن و پرسیدن یک سوال است. برای مثال می‌گویید:«این یک نرم‌افزار حسابداری برای مشاغل کوچک است که با آن می‌توانید همه اعداد کسب‌و‌کار خود را مدیریت کنید. آیا به این موضوع علاقه دارید؟»


در ارائه فروش از «فروش آزمایشی» استفاده کنید. این سوالی است که می‌تواند بدون متوقف‌کردن فرایند فروش، جوابی «منفی» داشته باشد، زیرا فرصت دیگری برای ارائه پاسخ در اختیار فروشنده قرار می‌دهد. برای مثال:


فروشنده: آیا مایلید این نرم‌افزار را روی لپ تاپتان نصب کنید؟


مشتری: نه ترجیح می‌دهم در دفتر خود از آن استفاده کنم.


فروشنده: مشکلی نیست. این نرم‌افزار هم روی کامپیوترهای خانگی کار می‌کند و هم روی لپ تاپتان.


به‌علاوه، در ارائه فروش قوی و حرفه‌ای ، مرتبا به تجارب مشتریانی که با موفقیت از این محصول یا خدمت استفاده کرده‌اند اشاره می‌شود.داستان مشتریانی را تعریف کنید که شرایطی نزدیک یا مشابه با مشتریان احتمالی داشته‌ ، محصول یا خدمت شما را خریده‌اند و از نتایج آن راضی هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

هفت قانون فروش موفق

برگرفته از کتاب: ساخت کسب و کار فوق‌العاده برایان تریسی
قانون هفتم: تکرار فروش و جذب مشتریان توصیه‌شده

این قانون ، مهم‌ترین بخش فرایند فروش است.هدف همه کارهایتان باید مراقبت از مشتریان و حفظ آن‌ها به‌گونه‌ای باشد که منجر به خریدهای مجدد آن‌ها شده و باعث شود شما را به دوستان و آشنایان خود نیز توصیه کنند.با هر مشتری مانند مشتری میلیون‌دلاری برخورد کنید و فرض کنید که توانایی خرید حجم عظیمی از محصولات و خدمات شما را دارد و شما را به تعداد قابل‌توجهی از مشتریان احتمالی دیگر توصیه خواهد کرد.

به‌طور میانگین، هر‌کس سیصد نفر را به اسم می‌شناسد ، این افراد می‌توانند دوستان، اقوام، معلمان ، همکلاسی‌ها ، همکاران، افرادی که در حیطه کاری خود با آن‌ها سرو‌کار دارید و یا معاشران شما مانند بانکدار یا حسابدار باشند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

دانلود کتاب صوتی بازاریابی

بیشتر افراد فعال در بازاریابی شبکه ای بعد از مدتی احساس می کنند که دچار استهلاک زمانی و یا انرژی شده اند . در حقیقت راه خودشان را گم می کنند و سر درگم می شوند که ایا بازاریابی شبکه ای انتخاب مناسبی برای آنها بوده است یا خیر

کتاب بله یا خیر در واقع یکی از بازارهایی است که می تواند به نتورکران کمک کند تا تصمیم گیری های بهتری داشته باشند

معرفی و دانلود فایل صوتی کتاب بله یا خیر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

21 اصل روانشناسی فروش

.اصل 1 : دو دلیل اصلی خرید یا عدم خرید میل به سود بردن و ترس از ضرر کردن است.

.اصل 2 : مردم احساسی تصمیم می گیرند و بعد با منطق این تصمیم را توجیه می کنند.

.اصل 3 : برای مشتری مهم نیست که کالای شما چیست و چه گونه است برای او مهم این است که کالای شما چه کاری برای او انجام می دهد.

.اصل 4 :  فروش حرفه ای با تحلیل نیاز ها شروع می شود.

.اصل 5 : اشخاص به دلایل خود از شما خرید می کنند نه به دلایل شما.

.اصل 6 : مشتری احتمالی ، تنها زمانی از شما خرید می کند که بداند دوست او هستید و منافعش را رعایت می کنید.

.اصل 7 : مشتریان معمولا روی پیشنهاد شما فکر نمی کنند ، به محض اینکه از دفتر یا محل کار مشتری بالقوه بیرون می روید او حتی فراموش می کند کسی مثل شما در این دنیا زندگی می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

ثروتمندان از ابتدا ثروتمند نبودند/ فرهنگ، ثروت می آورد

گزارش ها نشان می دهد که اغلب ثروتمندان آمریکا در طبقه های متوسط یا پایین جامعه به دنیا آمده اند.

از 684 بزرگسال در آمریکا که بیش از 3 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده اند، حدود 100 سوال درباره نحوه پولدار شدن و تاثیرات و عوامل درونی و بیرونی بر پولدار شدن آنها پرسیده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حدود 77 درصد آنها در طبقه متوسط یا پایین جامعه به دنیا آمدند؛ در حالی که از این  77 درصد، 19 درصد جزو طبقه فقیر جامعه به شمار می رفتند.

آنها موفقیت خود را مدیون به این سه اصل می دانستند؛ سخت کوشی، بلند همتی و تربیت خانوادگی. همچنین این افراد معتقد بودند که این سه اصل بسیار مهمتر از استعدادهای نهفته و کانال های ارتباطی برای رسیدن به ثروت است.

نکته این جا است که در فرهنگ آن شخص بیشتر پولداری نهفته است و برعکس، برای خود شخص تربیت خانوادگی و فرهنگ مهم تر از ثروتش است.

زمانی که از آن ها سوال شد که خصوصیات والدینشان چگونه بوده، 80 درصد این افراد پاسخ دادند که بسیار برای مادر و پدرشان نظم در خانه مهم بوده است. همچنین «پیشرفت در تحصیلات»، «نظم و انضباط مالی» و «مشارکت در کار» مواردی بوده که خانواده آن ها بسیار بر آن تاکید داشتند.

آن ها معتقدند که همین تربیتشان موجب موفقیت کنونی شان شده است. 

منبع: سی ان ان مانی

منبع : شهر خبر


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

فروش و رابطه بیشتر با انگیزه

بنام خدا.خدایا شکرت
سلام پر انرژی
حالتون چطوره؟

همه سازمان ها و شرکت ها به دنبال فروش هستند،خوب این یک قانون هست ولی تا حالا به فکر رابطه و انگیزه بیشتر هستید!؟؟
ایجاد انگیزه بین کارشناسان فروش و بازاریابان خیلی کم دیده میشه این تجربه شخصی خودم هست.
و
ایجاد رابطه دوستانه و شریک تجاری با همکار(مشتری) خیلی خیلی کم دیده میشه.

م.ر خسروی پی
ع.چ
کارشناس فروش شرکت رایان پرتو نگار
مدیر عامل عقاب درخشان ماندگار
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده

رونق بازار مسکن با قانون پیش‌فروش

مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت المال با اشاره به برخورد با آگهی‌های بدون مجوز پیش‌فروش گفت: اجرای قانون پیش‌فروش به رونق بازار مسکن کمک می‌کند و ابزار مالی مناسبی برای علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه مسکن خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
#توپولوفروشنده