بیشتر افراد فعال در بازاریابی شبکه ای بعد از مدتی احساس می کنند که دچار استهلاک زمانی و یا انرژی شده اند . در حقیقت راه خودشان را گم می کنند و سر درگم می شوند که ایا بازاریابی شبکه ای انتخاب مناسبی برای آنها بوده است یا خیر
کتاب بله یا خیر در واقع یکی از بازارهایی است که می تواند به نتورکران کمک کند تا تصمیم گیری های بهتری داشته باشند
معرفی و دانلود فایل صوتی کتاب بله یا خیردائم ناگزیر به انتخاب های مختلف هستیم. انتخاب غذا، کلیک کردن یک تبلیغ، انتخاب رشته، کار و هرچیز دیگر. از انتخاب های بسیار کوچک و موقت تا انتخاب های بسیار بزرگ، تأثیرگذار وماندنی. کتاب بله یا خیر در کمال سادگی و اختصار و با زبان خودمونی، خواننده را برای انتخاب بهتر، سریعتر و ارزانتر آماده تر کند. کتاب بله یا خیر برای عموم نتورکران خیلی مناسب است ، هر کدوم از ما می خواهیم انتخاب های بهتری داشته باشیم و به ویژه در شرایط انتخاب های بزرگ ، کمک کننده است.
بازاریابی شبکه ای حرفه ای است که در آن همواره درصدد تصمیم گیری هستیم. امیدوارم این کتاب صوتی بتواند شما را در راه موفقیت در حرفه نتورک مارکتینگ یاری رساند .
محورهای کتاب:
آمادگی برای انتخاب؛
راه های انتخاب مؤثرتر با تکیه براستفاده مجدد؛
استفاده از نقش نشانهها و نشان دهندهها در انتخاب؛
نکاتی در مورد انتخاب های مهم، مثل انتخاب همسر و دامنه فعالیت؛
توجه دادن به انتخابهای بسیار مهمی که در قریب به اتفاق موارد ناآگاهانه اتخاذ میشوند، مثل فکر و توجه؛
راه های انتخاب شدن؛
راههای اطمینان نسبی از درستی انتخاب؛
اداره کردن انتخابهای اشتباه؛
و ابزار انتخاب.
دانلود با لینک مستقیم:
دانلود بخش اول (حجم: ۱۸MB) دانلود بخش دوم (حجم: ۱۲۴MB)
دانلود بخش سوم (حجم: ۲۰MB) دانلود بخش چهارم (حجم: ۱۷MB)
منبع : میلاد