سلام پر انرژی
برای اینکه بتونیم فروش بهتر و نسبتا راحتی داشته باشیم هر آنچه که باید مسولان فروش و کارشناسان فروش بدوند رو انتقال بدیم و جای هیچ ابهامی نذاریم.
اطلاعاتی چون مشتریان فعلی و مشتریانی که به هر دلیلی دیگر با سازمان ارتباطی ندارند.
اطلاعات فنی .
صحیح بودن تاریخ فعالیت و صحیح بودن عدد مشتریان.
و هر آنچه که مهم است در روند فروش
اگر با روش ابهام پیش بریم قطعا نه فروش موفق خواهیم داشت و نه رابطه مداوم.
پس ابهامات رو برای مسولان و کارشناسان فروش برطرف کنیم.